Nagu tugitoolis ...

Tänast tundi saad lugeda allpool või kuulata siin.

Tere tulemast taas pühapäevakooli! Täna räägime toolidest, kuid mida täpsemalt, kuuled varsti :)

Taevaisa ütleb Piiblis, et kes Tema juurde tuleb, peab uskuma ... (vt Hb 11:6) Mida see tähendab?

Mis usk on?

Kuidas mina saaksin usku?

Oled sa kunagi sellele mõtelnud? Mina olen. Minu arvates on usk see, kui kiidan heaks midagi, mis Jumal Piiblis ütleb. Kui ma usaldan ja toetun sellele. Jumal ütleb, et Ta armastab mind ja mina usun Teda. Ei ole sellepärast mures. See on usk.

Ta ütleb, et ta annab kõik patud andeks, kui seda Temalt palun. Nii ma siis palun ja usun. Minul on see usk, et Tema annab mulle andeks.


Usk on nagu mugaval toolil istumine. On sul kodus oma lemmik tool? Kas sa seal istudes kahtled kogu aja, kas tool püsib ikka koos? Kas sa keerad tooli tagurpidi ja vaatad, kas kõik kruvid on ikka korralikult kinni? Muidugi mitte. Sa lihtsalt toetad end tooli peale uskudes, et tool on hästi tehtud ja kannab sind.

See on usk. Puhkad usaldades seda, mis Jumal meile Sõnas ütleb. Täpselt nagu vajud oma lemmiktugitooli istuma.

"Aga ilma usuta on võimatu olla meelepärane, sest kes tuleb Jumala juurde, peab uskuma, et tema on olemas ja et ta annab palga neile, kes teda otsivad." Heebrealastele 11:6, Piibel


Osava 'puussepana' saad täna omale ka ühe tooli meisterdada. Siin on juhised lihtsama ja siin ilusama tooli valmistamiseks. 

Kohtumisteni!

Comments

Popular posts from this blog

Mis juhtus väikese poisiga?

Küünlaleek pimedas

Saame tuttavaks!